HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.11.16. 23:14 Nussi

"... Boldogság a szerelem, a szex, és a zene. Család buli, barátok, a minden hite ..."

Ma azt vágta valaki a fejemhez, hogy én nem tudok boldog lenni. Nem szeretek semmit. Meg különben is. Túl sok rajtam a smink. És egy tudálékos picsa vagyok. Nem vettem zokon, nem bántott meg. Igazából egy olyan ember mondta, aki nem érdekel, nem szeretek, nem kedvelek. Az én értékrendszeremben ő bunkó volt. Engem senki ne nevezzen 20 perc után "Kicsimnek", és ne beszéljen úgy rólam, mint egy tárgyról. Ne nyúljon a hajamhoz, ne nyúljon hozzám, ne legyen erőszakos...
Azt is mondta, hogy én semmit, és senkit nem szeretek. Persze. Le akartam rázni. Még szép, hogy mindenre nemet mondtam.

Szeretném leírni a kedves érdeklődöknek, hogy mit szeretek én, mitől vagyok boldog. Mert igenis, boldog tudok lenni, és sok mindent, sok mindenkit szeretek.

Őket nagyon szeretem:

Nanát- mert mindig mellettem van
Tesót- mert összeköt minket a nevünk, a legnagyobb skatulyánk.
Nővéremet- mert Nana mellett a másik nagybetűs Nő az életemben.
KJt- mert ő az egyik legkedvesebb barátom. Mert Barát, így, nagybetűvel. Mandula <3
Lánykámat- mert ő az én egyetlen Kislányom, és Anya csak kettő van, ugye? : )
McKábítót- mert Ő Ő, Ő McKábító, mert leírhatatlan.
Pótnagyimat- mert olyan dolgokat tanultam tőle, amit mástól nem tudtam volna.
Nagymamámat- mert a legjobb nagyi volt.
Zsé Tnőt- mert a legnagyobb kritikusom.
Zét- mert tipikus kocka, és iszonyat rossz a humora, de bármikor számíthatok rá.

Ezeket nagyon szeretem:

Csoki
Fagyi
Csokifagyi
SÁRGADINNYEFAGYI
Könyvek
Zene
Színház
Forrócsoki
Hideg kávé
Vörösbor
Füles
Mese
Baksim <3
Lila szín
Irodalom
Festészet
Gyíkos gyűrűm
Medáljaim
Sálak <3
Barátaim
Szimpla
Filter
Gyertyák
Kockás
Csíkos
Fekete szemcerka
BUDAPEST!
Kenta
Új-Zéland
Hastánc
Kockás órám

És ezeket szeretem csinálni:

Fotelban összegömbölyödve olvasni.
BKV-n utazni, mert megihlet.
Buborékfújóval rohangálni.
Beszélni, de nagyon sokat.
Színházba menni.
Mojitot inni Nővéremmel <3
Könyvesboltban nézelődni.
Írni.
Élni.
Antikváriumban belelapozni (majdnem) minden könyvbe.
Tesómmal lenni- beszélgetni, sétálni, nézni, hogy táncol. Kelemenelni, Borsózni, és kitalálni, hogy mennyi két deka : )
Nyíregyházán rohangálni.
Koncertre menni.
KJ-val lenni. Vele még vásárolni is szeretek : )
Forrócsokit inni Szimplában.
Sétálni az Erzsébet- hídon.
Segíteni egy 14 éves srácon, elmondani neki, hogy az írás nem hülyeség, és nincs olyan, hogy "butaság amit írok".
Nővéremmel Sörházban vandálkodni.
Esőben sétálni.
KJ-val bulizni.
Duna- parton sétálni.
Ülni egy padon, és olvasni.
Mosolyogni a világra.
Kacagni szívből mindenen.
Forrest Gumpot nézni.
Bevackolni magam az ágyamba, és aludni.
Ülni az Alagútnál.
Vonatozni.
Nővéremmel fagyit zabálni reggelire :D
Tesómmal főzni.
E-mailt kapni McKábítótól.
Meglepetéseket.
Jó reggelt / jó éjszakát SMS-t küldeni a barátaimnak.
KJ-val rohangálni a városban/Városligetben/Duna- parton.
Elvackolni magam az ágyamban, hideg kávét inni, és mesét nézni.
Lábat lógatni egy szökőkútba.
Nutellát enni.
Sütni.
Főzni.
Táncolni/ugrálni/énekelni hajnalig egy buliban.
H.V.N.P.M. :D
Sodokuzni.
Filterből hullafáradtan kijönni, és utána hazabuszozni.
Töltőtollal írni.
Forralt bort inni.
E-mailt írni McKábítónak.
Franciára festeni a körmömet.
Nőnek érezni magam.
Új embereket megismerni.
Utazni.
Bosszantani Királypingvint xD
Ötöst kapni matekból (ritka alkalom xD)
Ismerősök blogját olvasni.
Az ablakomból lógni kifelé úgy, hogy közben a radiátor melegíti a pocimat.
SouthParkot nézni az ágyamból.
Menyasszonytáncot György Rózsa Sándorral.
Mozart!-ot nézni Mészáros Árpád Zsolttal.
Rómeó és Júliát nézni Dolhai Attilával és Szinetár Dórával.
Rudolfot nézni Dolhai Attilával.
Szépség és a Szörnyeteget nézni Szabó P. Szilveszterrel.
Dzsungel könyvét nézni Csőre Gabesszal.
Tesómmal azon kacagni, hogy: "A foglalkozásom? Színész vagyok. Tényleg. Háát. Tányér vagyok az Operettben!"
Tesómmal találgatni, hogy játszott-e szökőkutast.
A blogolvasóimmal beszélgetni.
Nővéremet hallgatni /olvasni a Hercegünkről ^^
Látni a Hercegünkről készült ultrahangképeket ^^

KJ-val IKEA-ba menni :D
Ha bókolnak.

És reggelig sorolhatnám. Igenis, sok dolog van, amit szeretek. Igenis, boldog tudok lenni. Sőt, boldog vagyok. És az is leszek.

Még egy: Szeretek azon gondolkozni, hogy hova mennek a kacsák?

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátság gondolatok szeretet érzések őszinteség kj mckábító


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr51772860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása