HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2008.11.29. 20:14 Nussi

"... Sétál a Hold a háztetőn, zsinóron húzza maga után a szívem ..."

 Csiga  _@_/"  Csiga

Kezdjük ott, hogy három napja fáj a fejem. Mintha egy profi dobos költözött volna a koponyámba, és módszeresen próbálná szétcintányérolni az agyamat. Három napja. Lassan alig látok a fájdalamtól. Kiborító. Ettem. Ittam. Aludtam. És nem álmodtam. Nagy szerencse. A fejfájás mellett az álmaim is az őrületbe kergetnek lassan.

Csütörtökről péntekre 14 órát aludtam! *vagánykodik* Ezt odabent elmondtam, és a többiek heves kurvaanyázásba kezdtek. Már úúúúgy hiányzott. *cinikus*

Tegnap találkoztam egy barátommal, akiről nem nagyon szoktam beszélni. Nem tudom miért, szeretném, ha McPeti megmaradna nekem privát barátnak, akiről csak én tudok. McPetivel több, mint egy éve ismerjük egymást- többek közt Ő volt az, aki vigasztalt tavaly október 23.-a után. McPeti az én élő lelkiismeretem.

Szóval, tegnap találkoztunk, megbeszéltük, hogy utáljuk az embereket :D Sétálgattunk, beszélgettünk- zavarban volt nagyon. Összevesztünk, hogy ki fizeti a kávét és a fagyit. Nem kacagtak rajtunk, áh, dehogy : ) Szóval sétálgattunk- kerestük a Pillangó parkot. Kicsit sok időbe telt, még megtaláltuk, de mindegy. Mondtam neki viccből, hogy most behúzom őt a sötétbe, és jól ráugrom (közben egyébként a kivilágított út felé mentem), erre Ő volt az, aki berángatott a sötétbe, és közölte, hogy "Nem lesz erőszak, nem lesz erőszak..."- közben persze nagyon nevettünk : ) És mindenki megnyugtatására közlöm, hogy nem történt semmi. Csupán megnéztünk pár épületet. 

"Henne, tudhatnád, hogy én vagyok az, aki sohasem bántana!" 

McPetinek mennie kellett, mert indult a busza, nekem meg vásárolhatnékom volt Anyuval az IKEA-ban.  Vettünk mécsest, meg gyertyát, meg ilyeneket. Nekem meg már akkor is szétment a fejem.

Jó hírek:
- Lesz after2! * virul a feje* => Szóltam Nővéremnek, hogy jöjjön, partyzzon velünk, úgyis másnap lesz a szülinapom : ) (Dec. 20., annak aki nem tudná ; )
- Tegnap felhívott Valaki, akinek igazán jó volt hallani  a hangját... ^^,

Rossz hír:
- McKábító sehol. Remélem nincs semmi baja.

És tessék, álljon itt egy videó... Nagyon szeretem ezt a dalt, és sajnálatos, hogy még nem jelent meg CD-n. A szövegre érdemes figyelni.

 

Csiga "\_@_ Csiga

Szólj hozzá!

Címkék: barátság gondolatok mckábító


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr97795222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása