HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.02. 22:27 Nussi

"... Állj meg kislány, és mondom a választ ..."

Az előző bejegyzséhez em akarok semmit sem hozzáfűzni.

Az utóbbi két hétben sokat voltam Nővéremmel. Voltunk sétálni, döglődtünk nálunk, vandálkodtunk a H&M-ben, megnéztük az X-ment, készítettünk házi haj és arcpakolást. No, az érdekes volt. Szerintem ha megtudnátok, hogy mit kentünk a hajunkra, kicsit furán néznétek ránk. De nkünk jó volt. És a hajunk is szép lett tőle. (IWIW-en egy- két két megtekinthető ; ))

Voltunk tegnap az angoltanárnőknél "szerenádozni". Nagyon jó volt. Ott volt a kisfia is, akibe belezúgtam- gyerek mint valami mongol futóegér rohangált körbe- körbe, de imádtam. Igaz, mindenkit beoltott :D Bográcsoztunk paprikáskrumplit, beszélgettünk, és megtudtam, hogy van olyan állat, hogy szárcsa.... *pestipicsa*

Tegnap egész nap olvastam, estére már alig láttam. Elovlastam Bodor Ádám Sinistra körzet c. könyvét. Aki jót akar magának, az inkább ne olvassa el.... Szerintem borzalmas volt. Aki pedig érettségi tételt alkotott belőle, az fulladjon bele a könyvbe ^^ *bájosanpislog* Hamletet is elolvastam, és a Buda halálának a háromnegyedét. Már csak az Édes Anna, az Úri muri, és A per van hátra. Hétfőre. Nem sokat fogok én aludni, úgy érzem. Nem baj, elég négy óra alvás. Három...? *-)

Ma lehetett megnézni az írásbeli érettségiket. Hát no.
Történelem: 74 pont => 82% (ötös, de még jön ugye a szóbeli)
Angol: 92 pont => 78% (négyes, de szóbeli...)
Matek: 48 pont => 48% (hármas. Hármas lett a matekom. Át kell sétálnom az Erzsébet hídon egy szál törölközőben)
Magyar (EMELT) : 48 pont => 48% (ez még nagyon nem végleges, mert adtam be óvást, újra fogják értékelni az esszéimet. Egy 25 pontos esszére kilencet adni nem kedves dolog. Nagyon nem. No meg ne nekem akarja megmagyarázni, hogy mi a glossza.)
Média (EMELT): 68 pont=> 56% (No, ez sem biztos még)

A médiáról... Be kellett adni egy három részből álló projektmunkát. Két esszét, és egy valóságos valamit. Az egyik esszémre öt pontot kaptam a húszból. Nem kicsit akadtam ki... Indoklás persze sehol. Csak a pontszám, aztán kész. No, ez sem jó fej dolog. Csak egy számot odaírni, meg egy aláírást. Egyébként meg: nem a hírt kellett pontozni kedves néni, hanem azt, amit írtam. És ha tudna olvasni, ill. magasabb intelligenciával rendelkezne, mint egy frissen csomagolt magyar baromfi, akkor tudná, hogy az esszé jóval többet ért, mint öt pont. Egyébként meg szívesen elbeszélgetek vele a hírről is, és az esszéről is, de abban nem lesz köszönet. Köszönöm, hogy ezt elmondhattam.

McValaki ma olyan édes volt. Felhívtam a töri miatt, és olyan kis cukin örült neki. No meg amit a végén mondott. "Szia kis Madártejem!" Jól esett, feldobta a napomat^^ És írt nekem szép hosszú e-mailt, és én mindjárt válaszolok rá, bár piszok fáradt vagyok, de írok neki ^^ 

Jelen pillanatban két dologra vágyom. Szeretnék az ágyamban feküdni, és olyan jó lenne, ha valaki simogatná a hátamat, mert a) szeretem, ha simogatják a hátamat b) nagyon fáj, mert egész nap valami lehetetlen pózban gubbasztottam bent a suliban. És mehetek holnap is. Jó lesz. Csütörtökön pedig média szóbeli. Jippi. Hétfőn meg magyar. Jesszumpepi.

De a mai nap... Jó volt.  holnap pedig majd alkotok valamit a választási plakátokról, mert hát na. Egyébként töriből a választásos esszém max. pontos lett. *büszke* Nem is tudom, kinek köszönhetem ; ) (K)

Szólj hozzá!

Címkék: barátság gondolatok boldogság iskola mcvalaki


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr91160289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása