HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.06.18. 22:23 Nussi

"... Megsárgult fénykép egy címlapon ..."

Tegnap volt a bankett, fél tízkor mindenki lelépett. Azt hiszem a többség addig bírta ofő dolgait. Én egész jól éreztem magam. Jót beszélgettem igazgató bácsival. Imádom <3 Aztán Emi nénivel is. Ofő pedig próbálkozott, de én nem voltam vevő a simogatásra, és a "Milyen érzés érett, felnőtt nőnek lenni, barátnőm?" Hát őszintén szólva nem tudom, mert nem vagyok érett felnőtt nő. Én Madártej vagyok. Punktum. Ennyit a bankettről.

Ma feltöltöttem iwiwre pár képet Budapestről. Egy kivétellel az összeset én fényképeztem. Az jutott eszembe, hogy milyen jó lenne egyik nap elmenni fényképezni, aztán hazajönni, feltölteni a képeket, és maszatolni a Photoshoppal.

A holnapi napomat olvasásra szánom (éppen a Nácik asszonyai c. könyvet olvasom, és nagyon izgalmas), szombaton pedig Nővérkémmel és Vilivel a Múzeumok éjszakájára megyünk. Már nagyon várom.
Pár éve voltunk kint KJ-val, és Zsanival, már akkor is nagyon tetszett. Emlékszem, akkor még nem voltunk törzsvendégek a Filterben, és Laci beszólt x) "Na szép, az egyik lefekszik,a másik meg lenyeli" László azóta sem változott semmit.

Mivel szombaton múzeumolunk, vasárnap valószínűleg egész nap aludni fogok. Remélem Petrus marad jövő héten is, és majd csinálunk egy- két mókás dolgot. Valamelyik nap bulizni is jó lenne elmenni- nem buliztunk egy igazán táncolós bulisat az after party óta. No, majd szóba hozom szombaton.

Jövő héten valamelyik nap elmegyek turistáskodni egyet, és mindent le fogok fényképezni. Időm van, mi mást csinálnék? : ) Majd sétálgatok, fényképezgetek, elfoglalom magam. És jó lesz.

29.-től megyek egy 100 órás angol tanfolyamra, már nagyon várom. Utána vagy nyelvvizsga felkészítő tanfolyam, vagy rögtön nyelvvizsga. Közben pedig ezerrel olvasok. Elhatároztam, hogy mindent elolvasok, ami a kezembe kerül. Újra neki fogok rugaszkodni a Nyomorultaknak, befejezem a Balekot (bár nagyon nem tetszik), no meg mindent, amit csak találok.

Július 23.-án pedig minden kiderül. Nem félek. Rettegek.

1 komment

Címkék: budapest könyv kultúra irodalom barátság gondolatok iskola kj


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr91194302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cod 2009.06.21. 11:12:23

Sajnos nem jött össze a múzeumos est..de táncizni tényleg elmehetnénk vmikor....nagyon jó lenne
puszi
süti beállítások módosítása