HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.07.15. 22:38 Nussi

"... Something in your mouth ..."

Három napja rossz kedvem van. Ez van, nem tudok vele mit kezdeni. Angolon fordult a kocka. Aki eddig szimpatikus volt, azzal most kicsit hadi lábon állok. Még mindig nem szeretem, ha kioktatnak. Ez van, nem tudok kibújni a bőrömből, és gyűlölöm, ha valaki kioktat a "szakmámmal" kapcsolatban. Én sem kontárkodok bele másnak a "szakterületébe", és elvárom, hogy ezt velem se tegye senki. Nem fogom kioktatni Zét a számítógépekről, Nanát meg a helyes szúrásról, mert nem értek hozzá. Photoshopban tördelni, és web2-ben képet szerkeszteni? Gratulálok. És akkor ő akar engem tanítani. Pfff. Még egy ilyen, és lecsapom. De az ujjait is eltöröm, ha még egyszer a hajamhoz közelít. :@

Hazafele jövet azon gondolkoztam, hogy mennyire utálom az embereket. Arra jöttem rá, hogy nagyon. Sőt. NAGYON! Van pár ember -kb.10- akit imádok, akik előtt az ajtóm mindig nyitva áll. Jöjjenek be, foglaljanak helyet, üldögéljenek. Bármikor jöhetnek, kopogtatás nélkül. De a többi... Ők inkább rám se nézzenek, mert nem bírom elviselni őket. A közelséget, a nézést, a beszédüket, semmit. Komolyan mondom, én lennék a legboldogabb, ha egy lakatlan szigetre kerülnék.

Amikor a ház felé tartottam, három dolog jutott eszembe. Az egyik az, hogy szeretnék egy coboly színű spániel lányt. A másik az volt, hogyha hazaérek, beteszek egy CD-t, és max. hangerőn fogom üvöltetni. Megtörtént. Bosszankodtak is miatta. Nem érdekelt különösebben. Ha az alattam lakó az ablakon kihajolva hányhat, én is hallgathatok zenét.

A harmadik az volt, hogy kislány koromban csak olyan szoknyát vehetett nekem az anyukám, ami "pörgős" szoknya volt. Felpróbáltam, pörögtem benne, és ha pörgött, akkor megvehettük. Néha addig pörögtem, ameddig el nem estem.

Szerettem volna délután úgy pörögni, mint 5 évesen, pörgős szoknyában, sokáig, szédülősen, elesősen, és utána kacagtam volna szívből magamon, és potyogtak volna a könnyeim  -amiről csak ketten tudjuk, hogy milyenek- valami miatt, valami után, ami már nem jön vissza.

2 komment

Címkék: gondolatok emlékek érzések


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr41248393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Sosi* 2009.07.17. 22:15:25

Pörgős szoknya! Wáó, azt én is hogy imádtam! Persze hogy pörögni akartál benne, mert akkor még önfeledtek voltunk, féltünk de annyit reméltünk és keveset éreztünk a világ rosszaiból! Gyereknek lenni olyan mint burokban lenni, a legnagyobb szívfájdalom, amikor széthasad a a finom, kellemes kis gyerekvilág körülötted és az eszeden át bekerül a világ az életedbe és vége a varázsnak. Sose jön vissza úgy többet. Csodás gyereknek lenni, még nekem is akinek nem volt mindig frankó. Szerettem és van sok kellemes, aranyos emlékem, amit imádok.
Ne hagyd hogy ez az utálat eluralkodjon. Más emberek milyensége nem tehet szomorúvá, ne hagyd ezt. Neked olyan kedvesek, erősek és színesek a szavaid és a perceid amiket leírsz, úgy szeretem olvasni, szinte felolvadok benne!
süti beállítások módosítása