HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.10.21. 21:33 Nussi

"... Ki száz szavamnak hangot adott, többé sose szól ..."

 Két kórház. Két műtét. Több áttét. Négy sugárkezelés. Ez történt három hét alatt. Aztán ma hajnalban, fél ötkor meghalt. Elaludt. Nem fulladt, csak lefeküdt, és elaludt, és már soha többet nem ébred fel, és nem főz prököltöt, és nem iszik nagyfröccsöt, és nem süt nekem ficánkát, és villakarkötőt sem hajlít nekem, pedig megígérte, hogy csinál nekem egyet kanálból is, és nem nyugtat meg soha többé, ha valami IQ-light picsa kidobja a palackomat, hogy "Nem baj Csibe, nekem van flakonom, én odaadom Neked az összeset."

Meghalt. Az utolsó élő nagyszülőm, az anyai nagypapám, ma hajnalban, életének 72. évében meghalt.

"Hogy újra légy,
csak egy szó kellene,
s olyan szó nincs."

Szabó Lőrinc

2 komment

Címkék: halál depresszió gondolatok érzések őszinteség zuhanás


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr781466458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2009.10.24. 00:37:20

Szeretnék, de nem tudok semmi vigasztalót írni neked... Azt hiszem erre sincs igazán szó...
De mégis különleges kegy, hogy legalább ti végig ott lehettetek egymásnak, s hogy épp Ti lehettetek ott egymásnak...

Hopeless 2009.10.25. 14:06:45

Részvétem. :( Én a mamám halálát több évig nem bírtam feldolgozni..erős légy kicsi lány, megbírod csinálni.
süti beállítások módosítása