HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.11.13. 17:17 Nussi

"... Teenage dreams in a teenage circus, running around like a clown on purpose ..."

Ma az álmokról beszélgettünk odabent. Arról, hogy ki mit szeretne elérni az életben, mit szeretne csinálni. Érdekes dolgok derültek ki. Aztán szóbajött a család. Kivel mi a helyzet otthon, mi/ki várja őt haza. Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy Magyarországon ennyi csonka család él.

Érdekes nap volt a mai. az egyik fiú osztálytársammal teljesen egymásra hangolódtunk. Ő is nyilas. Én is. Jól elvagyunk együtt. Nevetgélünk, kacarászunk. Ma kaptam tőle puszit. Hiányzott már nagyon, hogy valaki, aki nem anyuapu adjon "csak úgy" egy puszit. Meg is ölelt. Utoljára McBarátkozó tette ezt "csak úgy". Vannak ilyen apró dolgok az életben, amiknek annyira tudok örülni. Kaptam tőle Túró Rudit is. Imádom a Túró Rudit. És kiment a CBA-ba (aztán mi is kimentünk), és látta, hogy ott válogatunk a Fornettis néninél, aztán egy sroba is álltunk, ő pedig megvárt minket az üzlet előtt, és mondta, hogy vett nekem Túró Rudit. Jól esnek az ilyen dolgok. Tudom, hogy nem akar semmit (van barátnője, és nagyon szereti, tiszta cukik együtt), nekem pedig hiányzott, hogy valaki minden hátsó szándék nélkül így bánjon velem.

Ma reggel én értem be elsőnek, ő volt a második. Ültünk egymás mellett, és semleges dolgokról beszélgettünk. Aztán egyszercsak szóba került Papa. Kérdezgetett, válaszoltam. Aztán zokogtam. A sminkemet kb. egy perc alatt vágtam tönkre. Vigasztalt. Legalábbis próbált. Aztán azt mondta, hogy felnéz rám, mert én egy nagyon okos lány vagyok. Pedig nem tartom magam okosnak. Vannak dolgok, amik rámragadtak innen- onnan. Sajnálatos, hogy a dolgok többsége nem az iskolában ragadt rám, de ebbe most ne menjünk bele.

Tegnap szerelembe estem. Szerelem volt első látásra- nem vitás. Aztán a kezembe vettem, pedig nagy féltem hozzáérni. Hamar összebarátkoztunk. Szerelem volt első kattintásra. Egy Canon EOS 450D elrabolta a szívemet. Zé azt mondta, ő is meg tudná szeretni. Én már szeretem. Szerelmes vagyok. 160.000 Forint. Azt hiszem ez a szerelem sem fog beteljesülni... Nem baj, majd odaírom a többi mellé.

Most megyek, készülődök az ATS-re. Zuzka végre itthon van, így teljes lesz a csapat. Szeretek velük lenni. Örülök annak, hogy így "együtt" maradtunk, és néha találkozunk, és sörözünk, és beszélgetünk, és kacagunk. Szeretek velük lenni, mert egytől- egyik jó emberek, és jó barátok.

Ja, egyébként tegnap óta nem tudom mozgatni a jobb hüvelykujjamat, és már a mutatóujjam is kezdi felmondani a szolgálatot. Rejtély, hogy mi történt.

Hüvelykujjmentes szép jó estét mindenkinek.

2 komment

Címkék: barátság gondolatok iskola


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr191522923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hopeless 2009.11.14. 20:07:15

Kicsit jobb a hangulatod...aminek örülök. :) Remélem nincs nagy gond az ujjaddal..nálam történések vannak, de azt meg úgyis olvasod. Addig is légy jó és vigyázz magadra.

Nussi 2009.11.15. 13:16:59

@Hopeless: Ínhüvelygyulladás. :S

N.
süti beállítások módosítása