HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2009.12.31. 01:11 Nussi

"... Vár még annyi szép ..."

 Vár még annyi szép...

- másodperc
- perc
- óra
- nap
- hét
- hónap
- év
- napfelkelte
- naplemente
- csoki
- nyaralás
- koncert
- buli
- Városliget
- hápihápi
- sikerélmény
- síszünet
- tavaszi szünet
- nyári szünet
- barátság
- sör
- vörösbor
- szerelem
- csók
- szeretkezés
- eső
- szivárvány
- élmény
- Madártej
- világ
- koktélok
- vattacukor

Ma eszembe jutott Tamási Áron egyik gondolata: "Azért vagyunk a világon, hogy valahol otthon legyünk benne."
Mennyire szép, nem? Aztán átsuhant az agyamon, hogy szépnek szép, és igen, valahol a világon Otthon kell lennünk. És Otthon lenni jó. Aztán valahogy eszembe jutott az is, hogy mennyire jó úgy tudni, hogy valahol vár az a bizonyos herceg, és majd eljön, és nem téved el a sűrű sötét erdőben. Természetesen rögtön jött a keserűség is: mennyire rossz úgy Otthon lenni a világon, hogy tudjuk, hogy hol a herceg, és azt is tudjuk, hogy soha nem lesz Itthon, soha nem leszünk egy helyen...

Eszembe jutott még valami (még mindig McKábítóról), hogy mekkora téveszme az, hogyha az ember elutazik, elköltözik 1000 kilométerrel arrébb, akkor jobb lesz. Új életet kezdhet. Az emlékeket nem tudja itthon hagyni. Érted? Az emlékeidet nem tudtad itthon hagyni. 

Milyen fura. A lányok, ha el akarnak valamit felejteni, először kitépik a fotóalbumukból, mert naívan azt hiszik, hogy egy mozdulattal a szívükből is sikerült. 


 

10 komment

Címkék: gondolatok érzések mckábító


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr571634190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lánglovag 2009.12.31. 01:26:01

Én ezt a mondást mindig is így használtam: "Azért vagyunk a világon, hogy otthon legyünk az életünkben."
És ez egybevág azzal, amit te is írtál, az otthon földrajzi helytől független, az egy életérzés, ami vagy meg van bennünk vagy nincs, attól függően, hogy hogyan is éljük az életünket...

Ui.: a felsorolt dolgok megsúgták nekem, s azt mondták: mind csak rád várnak!!! ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:01:56

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:02:49

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:03:42

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:04:28

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:06:01

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:29:00

Háhá, szia Nusiiii! Miiket nem találok itt benyomva bloghun... XD :D

A bejegyzés utolsó mondata a normálisabb fiúkra is igaz, hidd el nekem...

És ha már ide tévedtem, akkor szeretnék sikerekben gazdag és boldog új évet kívánni! Találkozunk 2010-ben!

latz.blog.hu ;)

Latz von W. 2009.12.31. 04:29:37

Jól van, a netem is szarakszik látom xD

Nussi 2009.12.31. 11:00:28

@:: Latz ::: Szia Laci!

Lebuktam ; )

N.

Nussi 2009.12.31. 11:02:23

@Lánglovag: Remélem is, hogy várnak rám. Próbálok optimista lenni ; )

N.
süti beállítások módosítása