HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2012.10.13. 14:07 Nussi

"... It's sunday morning ..."

A reggelem úgy indult, hogy felriadtam Békásmegyeren egy barátnőmnél, hogy a viharba, már túl sokat aludtam, menni kell dolgozni! Aztán eszembe jutott, hogy három hete ez az első hétvége, amikor nem kell bemennem az irodába. Megnyugodtam.

Szandra főzött nekem bio-zöld nescafét, amit pofátlanul felöntöttem tejjel, ennyit az egészséges biobarnaléről. Utána kaptam teljes kiőrlésű kiflit meg sajtot reggelire (Isten áldja a gondoskodó barátokat!), aztán felhúzva a csudi Union Jackes dorkómat elindultam haza.

Pontosabban a rendőrkapitányságra, mert tegnap feltűnt, hogy valaki levágta a plombát a villanyóráról. Priceless, remélem boldog vele, és medálnak használja. Vagy minimum az élete múlt rajta, mert az utazás és az ügyintézés egy része kb. két órányi alvástól fosztott meg. Pedig aludni jó. 

Este talán elnézek KJ-val egy kiállításmegnyitóra. Talán. Esetleg.

Még jó, hogy hétvégét pizsamában szerettem volna tölteni az ágyamban.

Ember tervez, plombalopkodó végez. 

Szólj hozzá!

Címkék: rendőrség barátság gondolatok


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr584846149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása