HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2010.03.22. 20:40 Nussi

"... A Duna partján él egy nép ..."

Ma ültünk az osztállyal a Duna parton, és csak néztük a vizet. Közben azért úgy tettünk, mint akik éppen hű de nagyon fotóznak. Igazából eszünk ágában nem volt fényképezni. Nekem kedvsem se volt hozzá túl sok.

Szóval, csak ültem ott Milán és Dokinéni között, közben gondosan óvtam az egészségemet, és azt éreztem, hogy igen, ez most jó. Olyan nyugodt, olyan békés, olyan minden rendben van, nem lehet semmi baj.

Idilli pillanat volt, csak a sör hiányzott a kezemből. Harmadnapra ideális.

 

1 komment

Címkék: gondolatok érzések


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr181860640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása