HTML

Gondolatok a szobából

Vörösmarty a könytárban gondolkozott, én a szobámban... És ezt most bizony le is fogom írni :) Nem ígérem, hogy minden nap írok majd. Bár, ki tudja mit hoz majd a jövő...?!

Friss topikok

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

2010.04.10. 21:02 Nussi

"... I wish, I was your favourite girl ..."

Téged azért szerettelek, mert idősebb voltál, és tapasztaltabb. Megmutattál egy világot, ami tetszett, amiben egy darabig én is élni akartam. 
Téged azért utáltalak meg, mert mocsokmód hazudtál. Hagytad, hogy a saját bőrömön tapasztaljak meg valamit, amihez akkor még nagyon kölyök voltam. (Amit igen, meg kellett tapasztalnom, de jobban örültem volna, ha ezt nem 16 évesen kell.)

Téged azért szerettelek, mert örültem, hogy rajonghatok valakiért. 
Téged azért utáltalak meg, mert még a 10-es listádon sem kaptam soha helyet. Sokkal jobban bántott, hogy a fontossági listád közelébe sem kerültem, mint azt, hogy hányszor vágtál át. 

Téged azért szerettelek, mert imádtam az egyéniségedet, a hülyeségeidet, úgy Téged egybe.
Téged azért utáltalak meg, mert papucs lettél. Az a férfi, akiről soha nem hittem volna, papucs lett. 

Téged azért szerettelek, mert elvarázsolt, hogy okos és jóképű vagy, és hasonló dolgokat szeretünk.
Téged azért utáltalak meg, mert észrevetted, hogy csillog a szemem. Nem kellett volna.

Téged azért szeretlek, mert figyeled minden apró rezdülésem. Sírhatok, mosolyoghatok, mindig tudod, hogy kinek szól a mimika. Mindent megőrzöl.
Téged nem tudlak utálni.

Téged azért szeretlek, mert te vagy az élő lelkiismeretem. Nem szólsz, ha úgy gondolod rosszat teszek, csak vársz. Mert a legjobbat akarod nekem. 
Téged sem tudlak utálni. De néha nem hagyod magad szeretni, és ez engem néha bánt.

"Tudod mit szerettem benned? Azt, amit beléd képzeltem! Meg... hogy voltál."
Albert Györgyi

1 komment

Címkék: férfi gondolatok érzések


A bejegyzés trackback címe:

https://cupofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr261910535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nihil 2010.04.14. 16:12:19

Téged pedig azért szeretünk, mert az a grafomán konok gyermek vagy, aki!
süti beállítások módosítása